Notulen ALV 2012 en Jaarverslag 2012

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van seizoen 2012/2013 heeft de secretaris, Henk Achterkamp, een beeld van het afgelopen seizoen geschetst in de vorm van het jaarverslag. Dit jaarverslag is nu te downloaden op onze website. Daarnaast zijn tevens de notulen van de ALV beschikbaar op onze website.

Enkele belangrijke punten uit de ALV 2012

• De contributie- & pasjesgelden blijven voor seizoen 2012-2013 onveranderd. Dit maakt Volleybal Vereniging Vosta één van de financieel meest aantrekkelijke volleybalverenigingen van Enschede. Daarnaast is vrijwilligerswerk heel belangrijk voor de vereniging, maar zeker niet verplicht.
  • De regeling voor het verplaatsen van wedstrijden is veranderd. Als beide teams het onderling eens zijn moet de wijziging uiterlijk 10 dagen voor de geplande speeldata bij de Nevobo bekend zijn. De wedstrijden zelf hoeven echter niet meer vóór de gepland data gespeeld te worden. Een officiële procedure volgt vanuit onze wedstrijdsecretaris.
  • We zijn op zoek naar trainers voor onze jeugd. Met name voor de mini’s. Heb je zin om een team (tegen vergoeding) te trainen? Meldt je dan zsm bij coordinator Mini’s: Frans Briër.
  • De overige punten zijn te lezen in de notulen van de ALV 2012.

Tevens is het trainingsschema & het declaratieformulier voor trainers bijgewerkt.

Reageren bij vragen neem contact op